Garantie

Grondkabels.nl biedt via haar webshop A-merk kabel en aanverwante elektrotechnische producten aan van verschillende merken. Ieder merk hanteert haar eigen garantievoorwaarden. Via de klantenservice van Grondkabels.nl kunt u zich laten informeren over de garantievoorwaarden die betrekking hebben op een specifiek product. De garantietermijn kan variëren tussen één en vijf jaar.

 

Garantiekwestie melden

Een garantiekwestie kunt u via telefoonnummer 0511 – 70 02 05 aan ons melden. Uiteraard kunt u ons ook een e-mail sturen. Vermeld hierin dan uw bestelnummer, besteldatum, naam, adres, telefoonnummer en een omschrijving van het probleem. Grondkabels.nl neemt uitsluitend garantiekwesties in behandeling die betrekking hebben op een order via onze webshop.

 

Wie is verantwoordelijk voor de garantie?

De leverancier/fabrikant van de elektromaterialen verzorgt de garantie en is hiervoor verantwoordelijk. De klantenservice van Grondkabels.nl is het eerste aanspreekpunt en bemiddelt in de afhandeling tussen de leverancier/fabrikant en de gebruiker.

 

Gevolgschade

Grondkabels.nl is in geen geval verantwoordelijk voor eventuele vervolgschade die ontstaat door een defect, een incomplete levering of schade ontstaan tijdens het transport. Oponthoud met betrekking tot installateur/monteur zal door Grondkabels.nl niet worden vergoed. Bij het in ontvangst nemen van uw order, dient u zelf te controleren of uw order compleet is, het juiste product is geleverd en of er eventuele schade is ontstaan. Wij doen ons uiterste best een nalevering of vervanging door schade zo snel mogelijk te regelen.